Moje NEJ: likejagr

22.08.2021

Poslední díl 2.generace. S pódiem Moje NEJ se loučí likejagr!

Nejlepší spoluhráč

Obecně jsou pro mě nejlepší spoluhráči ti, u kterých vím, co od nich můžu čekat, abych tomu mohl přizpůsobit svoji roli v zápase. Nejraději hraji v týmu s hráči, kteří hrají týmově, drží se nějaké strategie, nahrávají si a hlavně to berou všechno s humorem. Naopak nemám rád, když se spoluhráči mezi sebou začnou hádat. Takovým lidem se snažím vyhýbat. Já hraji kiekko hlavně pro radost. 

Spoluhráč, se kterým si nejvíce lidsky rozumím

S ostatními hráči jsem jen minimálně v kontaktu. Ale co jsem měl možnost nějaké komunikace, tak Daveke, Novota, Daron, Mates a Chára jsou určitě v pohodě a věřím, že bychom si v reálném životě mimo kiekko dali na baru alespoň panáka a nikdo by s tím neměl problém.  

Nejlepší zápas

Těžko říct. Pravděpodobně jedno novoroční derby se Slovenskem, kterého jsem se zúčastnil. Plné střídačky a stará dobrá nevraživost mezi cz a sk - asi tak nějak si představuji "velký zápas".

Největší úspěch

Pokud nepočítám, že jsem byl objev roku a s klukama skončil na druhém místě v CZ/SK lize, si na nějaký úspěch budu muset bohužel ještě počkat.  

Největší zklamání

Zklamaný jsem pokaždé, když mi vypadává internet. 

Nejdůležitější gól

Na konkrétní gól si nepamatuji, ale všeobecně je to pro mě každý gól, kterým vyrovnám stav, když prohráváme. 

Nejemotivnější zápas

Nevzpomenu si. Snažím se emoce držet na uzdě.  

Největší vzor

Dakra, Chára, Urgik, Supak. Pokaždé je radost se na takové hráče dívat. Vždy se od nich rád něco přiučím. 

Největší konkurent

Jednoznačně Mars.  On o tom chudák ani neví, ale vždy když proti němu hraju, tak každé odebrání puku, zblokování střely apod. beru jako malou výhru. Tím chci říct, že ho beru jako velmi šikovného hráče v koncovce. Vadí mi ale, že často zbytečně sóluje a nadává. Díky jeho nadávkám jsem si ho rychle zapamatoval. Vždy si na něj dávám co nejvíc pozor, protože bývá pro obránce velmi nepříjemným soupeřem. 

Největší cíl

Udržet alespoň trochu cz/sk komunitu při životě. Ale sám jsem poslední dobou skoro nehrál, tak jsem bohužel špatný příklad.  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky