Moje NEJ: Mates

25.07.2021

Historicky druhý hokejista roku, jeden z největších talentů cz/sk scény - Mates.

Nejlepší spoluhráč

Pokud budu brát s kým se mi hraje teď nejlépe, tak to bude nejspíš Daron, má tu pomalejší hru a mně to vyhovuje, kdybych měl brát s kým se mi hrálo nejlépe, tak to nedovedu říct. 

Spoluhráč, se kterým si nejvíce lidsky rozumím

Nejspíš to byl Dave, když jsem nastoupil do IB, tak to byl pohodář, vždy po zápase jsme pokecali co a jak a pohoda.. Pokud teď tak to nevím, ani si nepamatuju kdy jsem naposled hrál kiekko...

Nejlepší zápas

Jak už jsem zmínil, ikdyž špatně bylo to Fortitudo vs Zlín, byl tam můj první gól a byl mezi prvními to jsem byl velmi nervózní a až dokonce jsem si ten zápas velmi užíval. 

Největší úspěch

Netuším. 

Největší zklamání

Pár zklamání už bylo, ale že bych si pamatoval největší zklamání to asi ne... Dalo by se říct že spíš nejvíc mě naštvalo, když jsem hrál 1v1 finále vyhrával jsem a v poslední minutě mě soupeř vezl na vlně a otočil..

Nejdůležitější gól

Můj nejdůležitější gól pro mě byl, když jsem hrál mezi prvními turnaji a bylo to 4v4, IB vs Urgik a spol. pokud se nemýlím, byl to můj první gól v turnaji a až doteď si to pamatuji.. 

Nejemotivnější zápas

Jak už jsem popisoval pár otázek dozadu, tak asi není žádné překvapení, že je to Fortitudo vs Zlín.

Největší vzor

Tohle si pamatuji docela přesně, byl to Rewe, ta jeho hra se mi nejvíce líbila, možná to tak i teď vypadá jak hraju. 

Největší konkurent

Když jsem začal hrát, tak Peťan byl největší konkurence, často jsme hráli spolu a díky tomu jsme mohli krásně vidět kdo se víc zlepšil, když jsem přestoupil do IB, tak pak asi už nikdo. 

Největší cíl

Upřímně, žádný. Chci si ještě někdy zahrát a budu spokojen. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky