Moje NEJ: Novota

08.08.2021

Organizátor, hráč a jeden z čelních mužů CZ/SK komunity.

Nejlepší spoluhráč

Tady je na výběr několik hráčů, ale kdybych to měl zjednodušit, tak ze starších Supak, Daron, hubery, dert, Dakra opravdu poznáte ten rozdíl s nimi a bez nich, navíc vás neskutečně hecují a hlavně zdravě pičují, z té naší generace Dave, HoB, Mates, s většinou se dá rozumně hrát.

Spoluhráč, se kterým si nejvíce lidsky rozumím

HoB, protože to je dlouholetý spoluorganizátor, pak Greci, ptz to je zlatý chalan, Dave, Adak, likejagr, tady je plno hráčů, se kterýma se dá normálně pokecat bez nějakých hádek. 

Nejlepší zápas

Tady jich je více, semifinálová série Draft Cupu, můj první zápas na MS, za Pilsner proti Sinappikone, v Derby Cupu, kdy jsem Fortitudu dal zázrakem 7 gólů a Rewe mě nepřímo obvinil z dopingu. V lize byly taky povedené zápasy, nezdá se to, ale je jich dost. No a nemůžu zapomenout na Novoroční derby, kdy jsme Slováky porazili v okleštěné sestavě.

Největší úspěch

Možná testy v PePu, kdy jsem tam byl totální shodou náhod :D. Titul s Popradem, kdy jsme dovedli s Davem Popradskou družinu až k mistrovskému titulu. Win s repre nad SVK, pak úspěchy jakožto organizátor, Draft Cup, QCup, v nějakém režimu liga. 

Největší zklamání

Konec některých hráčů s potenciálem, ochuzení komunity, odchody některých hráčů a obecně stav naší komunity.

Nejdůležitější gól

V posledním roce s Levicemi, kde mi angažmá sedlo, tam bylo několik důležitých gólů. Jinak za repre každý zásah, na Finu zase proti silným celkům.

Nejemotivnější zápas

První týden CZ/SK Ligy, to jsem byl nervózní, protože jsem nevěděl, jak to komunita příjme. Zápasy za repre, hlavně dohady o místu konání. Většinou emoce jsou v AP, kdy si s Marsem vyměníme pár názorů. 

Největší vzor

Herní - Miktok, Supak, ilma
Morální - Dave, hubery, Chára

Největší konkurent

Asi pro většinu Mars. I když už jsme mockrát jeli trashtalk, tak oba to spíše bereme jako tu zdravou rivalitu.

Největší cíl

Rozjet svůj PC :D. Jestli se podaří, tak okusit naplno finský server a tam zkusit nějaké angažmá.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky